en trevlig dag !

God kväll !!

vi åkte hem till mamma och pappa vid halv två tiden...jari och paulina kom åxo..(patricia var hemma med sabine som är sjuk) och sen kom mormor och morfar...och tommy och anna och nova och theodor kom =)
käka pappas dööö goda smörgåstårta...fy vad god den var...mmm!! fota den med men jag ska ladda upp bilderna lite senare ! käka två gånger..först när vi kom dit typ..sen käka jag igen när tommy o dom kom..bebisen är så hungrig av sig hehehe....så var vi alla ute...kristoffer o jossan o nova lekte ute medans jag mocka o borsta o smorde hästarna...
pappa greja med morfars bil lite.....lekte massor med nova ute =) stumpan =) sen ramla hon på gruset o jag fråga hur gick det....då sa hon bra med såg att hon hade tårar i ögonen så jag lyfte upp henne i famnen då vart det bättre när hon fick vara i min famn en stund...lilla stumpan.......
vi hoppade även studsmatta =)
och när klocka var halv sex åkte ja och älskling hem till dogsen..rasta dom o gav dom käk..nu ligger dom och sover i sängen..dom är trötta från när älskling var med dom på herrgårdsängen =)
älskling och tommy är iväg till jobbet för att hämta nått...

20:00 robinson...
 
21:00 Eurovision song contest-final

Hörs !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0