dålig bloggdag idag...sorry ! (uppdatering 00:29)

oj vilken dålig uppdatering det har vart idag...sorry....

vi åkte ju hem till mamma och pappa lite före 16 tiden...väl där så busa vi lite med puppisarna o så...mockade o tog n hästarna..borsta o fixa med dom..och före 17 tiden kom brandbilen...och fyllde på poolen..sen åkte han till skbg igen för att fylla upp tanken och sen kom dom igen :) när dom var iväg för att fylla tanken med vatten så under tiden kom hovis =) det gick snabbt eftersom att skorna skulle bara av o så..när pållarna var klara så släppte jag ut dom..så fick dom fnatt och sprang runt i hagen o busa =) hihi...betalde hovis o så for han....
hästarna busade runt i hagen en bra stund =) sen var dom nöjda...hehe..knas pållarna :)
så gick vi in..käka mat o satt o snacka en stund..sen åkte vi hem......

ja och nyss kolla jag på medium....alltid lika bra! ska ta och väcka älskling nu..han ligger och sover här på soffan =) sista natten inatt för han sen är det helg :) häärligt....

Bebisen har vart aktiv som bara den idag :) som alltid..herregud vad jag längtar efter pyret !!! galet mycket !!

Nää bloggar imorgon när jag vaknat o så....Ha en trevlig kväll...

igår kväll när jag la mig i sängen så låg ja och läste en tidning..o bebisen var vild i magen..drog bort täcket o kolla...GUD vad magen rörde sig =) haha..vilken syn...det var ballt =) så mycket har jag inte sett förut :) så det händer mer o mer för varje dag !


UPPDATERING: nu är klockan 00:29...ska ta och lägga mig nu..ögonen orkar inte hänga med längre hehe..
bloggar imorgon när jag vaknat och så !!!!! Hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0