blir en kanon varm dag idag !

God morgon tisdag...

igår la jag mig efter att kristoffer åkt till jobbet...alltså jag la mig kring 23 tiden....
satan vad varmt det var när jag skulle lägga mig puuhhh.....men somna till slut :)
gick på toa några gånger under natten (som vanligt) ungen trycker på min blåsa som bara den hehe...
ialf så vaknade jag när älskling kom och la sig i sängen imorse o det var vid 06:45 typ..då såg jag att nova var vaken..(hon låg i mitten)...men hon låg där så snällt så jag halvsomna om...och vaknade nån minut före alarmet..alarmet skulle ringa vid 07:30..så vi klev upp....gjorde välling till nova så fick hon ligga på soffan och dricka den så la jag på tv o nå barnprogram :) så gick jag och duscha o klädde på mig..fixa mig osv..så käka jag frulle..bytte blöja på nova o kläder....
sen gick jag o nova och hundarna ut..gick vid strand promenaden..så dom fick göra sitt sen vände vi och gick hemåt hit..o nu sitter vi här :) nova sitter och tittar på tv o kita sitter här på mattan o ser allmänt cool ut haha...
om typ 30 minuter ska jag och nova gå till bussen.....så åker vi hem till mams....
det är jätte varmt ute redan..kommer bli en döö varm dag puuhh !
imorgon ska jag och älskling,mamma,suanna gå på öppet hus i josefin skola..det är nå uppträdande.jossan ska vara med så vi ska dit :) det är på kvällen.....så imorgon ska jag sova ut och så...så åker jag o älskling hem till mams på em....

Nää men ha en bra dag !

Susanna: tack för komentaren :)
jadu inget hindrar mig fast jag har en jätte mage haha..kan göra allt men får ta det lite lugnare bara..fast magen är i magen en hel del haha..men allt går :) ja jag tyckte åxo att jag gjorde ett kanon jobb vid plattorna...du skulle ha sett hur det såg ut innan...så det var värsta häst jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0