bilder på oss & hundarna !

God kväll....

Vi har vart iväg till herrgårdsängen med hundarna...så klart så vart det en massa fotande där..ska ta och lägga upp några bilder här i bloggen strax....
nu är solen borta...o det ser ut som om det ska börja regna när som helst...ska ut snart och ta in tvätten...går inte ha dom ute..dom lär ju aldrig torka där..får ha dom på balkongen....

nu har jag laddat upp bilder här..tar inte alla bilder vi tog idag..då blir det galet mycket bilder =)

dom små bilderna är klickbara för större format....

här är vi och hundarna =) tyckte den bilden vart fin ! inte ofta jag blir hyfsad på kort! men denna är tamme tusan bland dom bästa hahha..min älskling blir ju alltid bra på kort!

nä nu ska jag ta och laga mat ! babe är ute i garaget o donar med fönstrerna










Kommentarer
Postat av: Lindséy

Heej!

Jo det är bara fint med mig och magen, så extremt trött bara, hur äre med dig och kaggen? :)



Självklart kan jag hjälpa dig så gott jag kan, men bilder och sånt är jag sämst på, men skulle kunna hjälpa dig med lite färger osv så kanske du kan fixa in bilder själv sen? just för stunden är jag ap trött, så kan grejja när jag får tid :) Men men bara du säger vad du skulle vilja ha för färger och texstiler osv så jag vet :) du kan ju maila mig på hotmailen eftersom jag kommer behöva ditt lösen.



ha det bäst!

kram!

2009-05-04 @ 18:18:33
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0