barnvagn ! (uppdatering 22:44)

God kväll !!!

För ett tag sen så beställde vi en barnvagn + myggnät,regnskydd från nätet !!!! wowoh vad jag längtar tills den kommer så man får se den på riktigt..jag tycker den är dö snygg på bild ialf =) stog att leveransen var 1-7 veckor på barnvagar..så vi får se när den dyker upp..spännande spännande..har alltid älskat att tittat på barnvagnar i affärer..och nu får jag en egen hehe..eller vad man ska säga =)
kan lägga in en bild på den strax få ni får se vilken snygg vagn vi beställt....och färgen går ju o ha till både tjej och kille..så vi var tvugna att så klart ta en sån färg att det passa bägge könen....eftersom vi inte vet vad det blir för en skönhet!!!!
imorgon på dan ska vi åka upp till mormor och morfar för att fira mormor..hon har fyllt år!!! så vi ska köpa med oss en blomma :) hon älskar alla slags blommor =) så vi ska dit en sväng imorn!!!
men imorn ska jag sova ut ialf..nu har vi gått upp 2 dagar tidigt...
på dan när älskling klippte gräset så gick jag ut och rensa bort en jävla massa ogräs lite över allt..men sen så börja det att regna så klart som tusan..så då fick jag sluta..men hann göra en hel del...får fortsätta imorn eller nått..men shit vad jobbigt det är att rensa nu när man har en jätte kagge haha...man stånkar och stönar när man står böjd haha..så måste man ställa sig upp o ta pauser då och då..men allt går om man vill :)

bloggar imorgon när jag vaknar och så !!! Ha en trevlig kväll

denna vagn har vi beställt idag!! visst är den FIN ?...jag älskar den =)





en snabb uppdatering:

Åh vad jag längtar tills jag får mina skattepengar ! då ska jag inhandla bebis byxor och sånt :) sen ska jag även boka tid för klippning...läänge sen jag klippte mig sist..håret känns så "dött" nu hehe..så det ska bli underbart med en klippning...vill bara ha toppning o sen klippa upp håret lite...sen ska jag även färga håret..men det blir inte hos frissan utan det fixar jag själv !!!
sen köpa lite annat skoj :)
ja nu vet ni det med haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0