årets första gräsklippning...

Hej hej !!

Nu är vi hemma...eller nja vi har vart det ett bra tag :)
vi åkte till konsum vid kvart i två..köpte en docka/barbie till nova..fick bli nått snabbt =)
sen så for vi upp dit..mamma och pappa,jossan o susanna var redan där..och sen så var även mormor&morfar där...
tjoa runt med kidsen :) sen fika vi....josefin hade med sin cykel hemifrån..så hon cykla runt där på gatorna vid tommy...
nova har ju åxo fått en cykel så ja o hon tog ut hennes cykel..men hon fattar inte riktigt vad hon ska göra :) men så hade mormor o morfar köpt ett sånt där handtag till cykeln..så jag putta med den .......så ville hon gunga å leka i sandlådan..så ja o älskling satt på baksidan o titta medans hon lekte ute..vi fotade en massa..men har inte lagt över bilderna än till datorn..får bli senare ikväll...så dom dyker upp senare !
älskling har precis klippt gräset på gårn...hade ju blivit långt..växer som tusan när det regnat som bara den..så det vart årets första gräsklippning =) blir så fint när man klippt...och så luktar det sommar när man klippt gräset precis..mums :) hehe...
älskling ska elda massa löv o skit nu...i en sån där tunna alltså =) så jag ska ut o kika en sväng sen hur det går...

nu är bebisen vild i magen kan jag lova...sprattlar runt o sparkar o har sig hehehe..älskade knodd <3

Nää men jag bloggar senare igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0