äntligen fredag !

God dag !!!!

igår la jag mig vid halv ett/ett nångång...somna som en stock =) vaknade när älskling kom hem från jobbet efter 06:00...men somna om rätt fort...så hörde jag grannens jävla porslins kanin som vissla...satan vad det koka i mig...men efter några visslingar vart den tyst...seriöst har stor lust att slå en hammare på den nästa gång...
och så vaknade jag igen vid 10:30 utav att andra grannarna härja..(slum grannar mitt imot) ...så jag klev upp och käka frukost..rasta hundarna och nyss så duscha jag och gjorde det vanliga =) dvs föna håret osv.....
solen skiner ute..häärligt! men så blåser det en del...men men det är sol ialf =)
älskling sa igår att jag ska väcka han vid 12:00..o den är ju snart tolv..men ska väcka han lite efter..eller ska kika runt på nätet o ringa mamma osv..sen väcker jag han=)
åhhh imorgon ska vi hem till mamma och pappa..fira syster susanna som fyllt år! och det blir PAPPAS SUPER DUPER GODA SMÖRGÅSTÅRTA ! ska fota den imorn så ni får se hur stor han gör den =) åh fyfan vad den är god!! galet..vattnas i munnen på mig fast jag nyss käka frukost haha....
bebisen var pigg o allert tidigt imorse..h*n sparka som tusan och hade sig :) älskade älskade knodd <3

Nää ska ringa mor min nu !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0