aktiva jag =)

Hejsan !

att det inte kan gå en enda dag utan att det ska regna..suuck...det har vart jätte fint väder fram tills typ 17 tiden..då öste regnet ner ett tag..nu är det mulet o ser "regnit" ut...

jaja detta har jag pysslat med :

* dammsugit hela huset
* skurat över allt
* dammtorkat över allt
* startat en maskin med tvätt bla alla sängkläder
* hängt upp all tvätt på balkongen..(man vet aldrig om det kommer mer regn)
* plockat o donat
* vattnat blommorna
* städat toan
* o massa annat smått o gott....

fick ta o väcka älskling vid 16:00 ....så han inte skulle sova bort hela dan/kvällen....så vid 17 tiden kom tommy hit ..hade med nova..så koppla dom på släpet så åkte vi med han till återbruket....å tömmde allt på släpet,,,eller ja lekte med nova så länge i bilen hehe....

ja så skjusa han hem oss igen....nu är älskling o handlar...det blir stuvade makaroner o korv...gott gott !!!!!
var precis en sväng med hundarna ute så dom fick göra sitt....

20:00 fula betty (ugly betty)
21:00 desperate.....

vilken bra tv kväll =)

så senare ska jag ta o bädda rent i sängen..så underbart att lägga sig när det är nya lakan&sånt..eller rena o frächa!!!


Nääpp vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hon är tyvärr en ganska livlig, ettrig och knepig liten sak, och det är svårt att kombinera när man har barn. Hon fungerar bra med Ailie, men går tyvärr inte alls att lita på när det gäller andra barn (eller vuxna för den delen). Hon är väldigt reserverad och vaktar mycket, en jobbig kombination. Det fungerade bra innan vi fick barn, men nu när vi har barn känner vi att det blir lite för mycket med en "problemhund". Då vill man ha en hund man kan lita på. Så det känns tråkigt, jag har ju älskat och slitit mitt hår över henne i 5 års tid men någon gång måste man ju också acceptera att det inte fungerar. Hon skulle säkert kunna fungera utmärkt och glädja någon annan som befinner sig i ett annat stadie i livet än vad vi gör just nu. Så jag letar efter någon som vill låna henne och ge henne ett bra liv, livet ut. :) Tack för att du gillar min blogg förresten. :)

2009-05-12 @ 20:34:06
URL: http://fridagranstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0