22:14

God kväll.....åh vad desperate var spännande =)
vi sitter och kollar på tv4 nyheterna just nu.....
prata med tommy tidigare ikväll..och han kommer vid 11:00...så jag ska väl upp vid halv tio så jag hinner med allt som jag ska göra på morgonen =) dvs duscha,käka ut med hundarna,blogga osv osv.....
få se vad det blir för väder imorgon då...hoppas på uppehåll ialf...imorgon kommer vetrinären hem till mamma och pappa ...för vetten ska vetrinär besiktiga puppisarna och så...

Nää men jag bloggar imorgon när jag vaknat o så...

Ha en trevlig kväll...

sibel du finns i våra tankar ....vi saknar och älskar dig <3

fyfan vad jag bli galen på blogg.se....att det ska vara så jävla krångligt att publicera på kvällarna....vittu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0