22:06 (23:17 uppdatering)

God kväll....

vi har precis kikat på spårlöst...nu ser vi på tv4 nyheterna....
ringde till hovis vid 20:00..och hovslagaren kommer på torsdag vid 17:00....så då ska skorna av och så..dom ska gå barfota..lite semester för hovarna..det gör gött för hovarna.....
åh vad jag har ont i ryggen..o fötterna..och så är jag trött som fan som vanligt...bebisen tar kål på mina krafter :)
är såå trött jämt och ständigt....hoppas på fint väder imorn..ska ta och se på aftonbladets väder snart...(på nätet alltså)
älskling far väl efter halv elva till jobbet....få se när jag ska sussa...blir nog vaken en bra stund.....
imorgon fyller ju syster susanna 23 år!! men som sagt så ska hon firas i helgen...då ska det fikas å grattas osv :)

nä jag bloggar imorgon när jag vaknat och så....ha en trevlig kväll...

UPPDATERING :

nu är klockan 23:15..ska snart sussa..börjar bli en aning trött :) hoppas jag får sova ut för bebisen..eller om h*n börjar härja i magen o väcker mig hehe....som den brukar göra..och trycka som tusan mot blåsan....får springa på toa hela natten känns det som....

Nää bloggar när jag vaknat o så imorn...

God natt sibel <3 vi älskar dig..du är så saknad och älskad av oss alla !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0