21:08

God kväll....

vi har precis kollat klart på färjan 2.....nu börjar spårlöst..som vi ska kika på..inte så jätte jätte bra men duger och se på !
mamma kom ju och hämta mig imorse kring 10:00...åkte till affärn,mamma handla lite...sen in på gruvans men dom hade inte fått in den hundmaten mamma skulle köpa..nehe så vi for hem till mams och paps..käka mat och myste med yngwe och dom =) sen lekte jag med puppisarna =) galningarna hehe....
mockat o borstat/myst med pållarna..smorde dom med flugmedel osv.....regnat hela dan ...trist men men...
klippte jossans (lillesyrrans) lugg..hennes hår växer som orgäs =) sån hårkvalite skulle jag vilja ha..dvs att håret växer fort =) tycker min tar sån tid..vill ha lite längre hår..man är aldrig nöjd haha...ibland vill man ha kortare o ibland längre..ja det är inte lätt hehe...
ja och vid 16 tiden åkte ja,mamma,pappa,jossan och susanna till fagersta..där köpte dom hundmat...sen åkte dom vid skbg..o lämna av mig här hemma...
käka mat osv.....sen åkte vi upp till min gudfar....lämnade datorn där o så..ska dit igen på fredag..så ska internet funka..eller kristoffer har ju beställt bredband till han..o det ska komma senast fredag...

ja så ligger det till =)

imorgon ska det vara SOL....få se om det stämmer......hoppas det....imorgon ska jag soova ut ialf =)måste städa imorn..ja nä men jag återkommer senare igen...

Ha en trevlig kväll!

HELVETE vad det ska ta tid att publicera,,,blir TOKIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0