2 puppisar åkte idag !

God kväll...vart en lång dag hos mams och paps =)
tommy o anna och barnen kom hit och hämta mig vid kvart i elva....åkte hem till mams och paps...dom lämna av mig..så jag fråga åxo om nova kunde bli kvar så jag kunde leka med henne :) så dom lämna henne och så åkte dom..dom skulle iväg och handla..mamma och pappa och susanna kom hem efter en stund..dom hade ju åxo vart iväg o handlat =)
så dagen rulla på...mamma tvätta två puppisar (som skulle åka idag)...och jag föna dom torra...lekt massor med nova!!!! mockat..smörjt pållarna och borstat dom osv osv....
vi alla käka lite...o vid 16 tiden kom vetrinären....han vet bes alla puppisar,,,han berömde dom massor =) positiva o livsglada puppisar =) hehe..sen kom en valpköpare för att hämta sin valp =) o sen kom det en till valpköpare för att hämta sin valp.så två bebisar åkte idag....3 valpar åker imorgon..guud vad tomt det kommer bli att åka hem till mamma och pappa sen när inga valpar är där...hehe...sötisarna...
tommy kom vid 18 tiden...han kom o hämta mig o nova..så vi åkte hemåt vid 19 tiden...han skjusa hem mig o så for han hem till sig...så det vart verkligen en låååång dag hos mami o papi =) skönt att komma hem till min älskling =)
väl hemma så hade älskling precis börjat med att laga tacos..mums..så vi käka..o nu är det rent hus på 4:an..och om 15 minuter börjar GREYS!!! woohow!!!!!!

nää men jag bloggar senare igen !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0