19:58

oj vilken dålig uppdatering det har vart idag....men jag har stor städat hela huset idag....sen har ja o kristoffer och tommy o nova åkt två vändor till återbruket idag..men massa shit...så jag lekte med nova under tiden dom greja =)
har regnat som bara den idag...sen har det vart sol sen regn..ja så har det vart hela dagen i stort sätt..vi var precis på en lång promenad med hundarna..gick på strand promenaden...släppte kita på en plätt o kasta frisbee..men efter några kast så råka den hamna i vattnet o försvann..typiskt haha...o vi hitta den aldrig så vi gav upp och gick hemåt...

20:00 ugly betty
21:00 desperate... ja det är min tv kväll =)

uppdaterar senare igen....

ska ta och ringa tommy nu...för han ska hem till mams o paps imorn..så jag åker med han dit..ska mocka o greja !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0