19:28

God kväll !!

Natta: tack för din komentar :) ja gud ja vad tiden går fort..."bara" 13 veckor kvar..guud vad vi längtar :) kul och se vad det blir för kön.....älskade bebis!!!

Jaha dagen har annars rullat på...tog ju 10:25 bussen hem till mamma och pappa...mamma,susanna och josefin kom o hämta mig vid busshålls platsen ,vi åkte till köping på en gång..handla ingridienser till pappas dö goda smörgåstårta :) som han ska göra...så det blir hans GODA smörgåstårta på lördag..smarrigt värre!!!!
ja så for vi hem till dom...vi grilla och åt...mockade o borsta hästarna..smorde in dom med flugmedel med...
lekte med puppisarna o så =) pappa skjusa mig till bussen vid 15 tiden...men bussen var lite försenad som alltid...
älskling har grejat med fönster..(han målar dom osv)...o vi har måånga fönster i huset så det tar tid...hans pappa kom förbi för ett tag sen med nån lapp till älskling......

nu är älskling iväg o hämtar mat...blir hämtmat idag...jag är jätte hungrig...så det blir kebab med mos till mig =) o älskling tog nått annat..*minns inte ens haha* jaja inte för att ni kanske är jätte intresserade av vad vi äter haha...

Nä snart är han här med maten !

uppdaterar lite senare !

Kommentarer
Postat av: nathalie

hihi jaa gud vad spännande! :D när är det du har bf? :) såg att du hittat vagn oxå, fan 3000, billlligt! :) längtar efter en bebis jag med. men vi har bestämt att vänta till någon av oss har en fast inkomst .. Puss!

2009-05-14 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0