13 veckor kvar till bebisen kommer :)

God kväll....

har precis kollat klart på desperate...ohh så spännande det var...längtar galet tills nästa vecka hehe..så blir det ju jämt..dom ska jämt göra det så spännande som möjligt på slutet så man dö längtar tills nästa avsnitt....
jaja nog om det....älskling ligger och sover på soffan nu..han har sovit sen ja kolla på ugly betty...men nu ska han vakna snart..så han hinner göra sitt innan han drar till jobbet.....strax är det nyheterna det ska jag se...sen när babe drar till jobbet blir det sängen för min del...ska upp vid nio imorgon..ska ta 10:25 bussen hem till mams o paps...dom ska handla lite grejs tills i helgen (då vi ska fira susanna) så hämtar dom upp mig från bussen så far vi på en gång å handlar lite....

få se vad det blir för väder imorn då....säkert regn..eller ialf regn skurar....vart har det vackra vår vädret tagit vägen ?o värmen..

bebisen har vart lika vild som alltid i magen idag :) sparkar o har sig där inne ....vad jag lääängtar till dagen D...vill att den ska vara här snart =) men det är ju inte så galet långt kvar..."bara" 13 veckor kvar...o veckorna flyger ju förbi så det går ju framåt ialf:)
eller ja 13 veckor ungefär..sen visar det sig när bebisen vill titta ut..före eller lite efter det vet man ju aldrig..
är ju i vecka 27....så det går undan..känns som om det var för nån vecka sen jag testa mig :)

Nää bloggar imorn när jag vaknat å gjort mina vanliga "måsten" på morgonen hehe...

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad fort tiden går va! :) hihi. såg dig i hallen på invigningen förresten :) hoppas att allt är bra med dig å bebis annars :) ? du kan svara till min bdb om du vill ;P Puss

2009-05-13 @ 13:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0