13 maj 09:52

God morgon onsdag....och det innebär.........GREYS ANATOMY!........mitt älsklings program hehe...
vaknade före 07:00 utav att grannens jävla porslins kanin vissla...den hade haka upp sig o vissla o vissla i säkert i 20 minuter non stop..höll på att bli tokig...älskling hörde det med för han kom och la sig då...jag sa vafan jävla äckel grej..han sa att gå och slå sönder den med en hammare haha..hade bra lust och göra det...hade täcket för hela örat...sen till slut sluta den...kanske batterit som tog slut...men satan vad irriterande det var...somna om efter många om och men..sen vaknade jag lite före klockan...klev upp o tog in kläder från balkongen som hängt på tork..dom var lite blöta fortfarande så jag slängde in dom i torktummlaren...duschade o så..sen när jag duschat klart var dom torra...klädde på mig och fixa mig som vanligt dvs föna håret osv....sen stekte jag två ägg o käka med macka...
och nyss var jag ut med hundarna så dom fick göra sitt...åh vilket fint väder det är ute...underbart! hoppas på att det ska vara så här heeela dagen..och inga jävla regn skurar tack !!
bebisen var vild som vanligt imorse :) hihi....älskade älskade pyret vad du är efterlängtad !!!!<3

idag kommer brandbilen hem till mamma och pappa för att fylla upp poolen..fast dom får åka flera gånger till kolsva och fylla på tanken..poolen är ju bra STOR så dom får åka några vändor o fylla på sin tank hehe..fast dom skulle komma på kvällen typ....

och imorgon kommer hovis!! nice nice...

Nää ska kika runt lite på nätet.....ska till bussen om drygt 30 minuter !!

Hörs...

Ha en solig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0