11 veckor kvar typ tills bebisen kommer!

God kväll.... Fy helvete vad greys vad bra! satt och grina när izzie och alex gifte sig...(ni som följer det vet vilka jag pratar om)
och izzie är cancer sjuk..men gifte sig ialf..fast hon var jätte sjuk..åh vad jag grina :) jädrans graviditets hormoner haha!
jag och älskling åkte ju hem till mamma kring 15 tiden...väl där så käka vi mat...o snacka..sen mocka jag o grejade i stallet !
och vid 17:30 åkte vi alla till josefins skola...och vid 18 började det..det vara nere i jumpa salen...några spela teater o vissa sjöng osv..och josefin och hennes kompis cassandra uppträdde :) som sjöng (eller ja mima) o dansa..gud vad bra jossan var !! heja syrran du är bäst !!!!

sen när det var klart så fika vi o åkte sen...först hem till mams...sen åkte jag och älskling hem.....
jag och mami ska till v-ås imorgon ! så hon åker hemifrån vid 10:00..så då är hon här vid 10:15.....
satan vad det blåser ute....typ storm ju....usch...hoppas på finare väder imorgon......
på fredag ska vi ju till barnmorskan..kul :) fan 11 veckor kvar sen kommer pyret :) eller ja h*n kan ju komma tidigare med..men tyyyp,, 11 veckor kvar till beräknad förlossning....åhhhhh vad jag lääängtar !!!!!!

ska väcka älskling om en liten stund...han ligger här o sover på soffan :)
sen när han far till jobbet så ska jag dyka ner i sängen..är bra trött !!!

Bloggar imorgon när jag vaknat o så !!!

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0