10 veckor kvar till bebisen kommer !



God dag !!!!

idag är det söndag..en varm jävla söndag....svettig som en gnu...
vaknade ialf före nio tiden...klev upp och gick ut med hundarna..gav dom mat...sen duscha ja...då klev älskling upp...käka frulle osv...håller på att stor städa just nu..så jag är galet svettig !!

Har gjort detta :

* dammsugit
* skurat
* tagit bort lakan o sånt från sängen.
* startat diskmaskinen

ska göra det här nu :

* ta in den torra tvätten
* vika in det i skåpet
* starta tvättmaskin med sängkläderna
* sen ska det hängas ut på tork !
* osv !!!!!

ska vattna alla blommorn senare ikväll...gör det varje kväll..har läst att man helst inte ska vattna på dan för att det kan bränna rötterna...det visste jag inte :)

älskling är iväg med hundarna ner till vattnet...så hundarna får bada :) så passade jag på att skura å dona medans dom är iväg...annars går hundarna o gör tass tryck när jag skurat haha...

idag är det ju mors dag !! Grattis mamma på morsdag..du får nått fint sen när jag får pengar =)

fyfan vad jag är varm....hur ska jag klara av sommaren ?....att vara gravid o sommar är ingen bra kombination..haha..
nu är det bara 10 veckor kvar !! herrejesus vad tiden går snabbt..men åhh så vi läängtar tills dagen D !!!!!
eller ja nu veckan går jag in i vecka 30....

Nää nu ska jag fortsätta med mitt !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0