09:40 torsdag!

God morgon torsdag !!!

Vaknade när alarmet ringde vid 08:30...klev upp o gick på toa :) sen gick jag ner o duscha..eftersom att det är stopp i duschen här uppe...klädde på mig o föna håret o fixa mig...käka frukost...o nyss var jag ut med hundarna..det började o regna igen när jag var ute...suuck!
prata med mamma nyss åxo...hon ska åka vid 10 från henne..så hon är här vid kvart över...sen ska vi åka och hämta nova på dagis :) och sen åker vi till v-ås...tänkte att nova ville hänga med :)
när jag var ut med hundarna så åkte tommy förbi (storebror)...o när han såg mig så stanna han o vände o så prata vi lite..han sa att han sagt till dagis fröknarna att vi kommer och hämtar henne så dom vet...

idag måste jag stor städa här hemma..ut med mattorna på vädring o dammsuga o skura o damma osv...för nu är det grisigt här inne..(grisigt för att vara mig) hehe...jag hatar ju när det är "skitigt" här hemma. hundarna o vi drar ju in så mycket när vi vart ute..

Näää ha en bra torsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0