vilken jävla måndag...

Jag är så trött...min kropp värker för jag är såå trött..ögonen svider..vill bara sova..ont i skallen har jag med...
till och med hundarna är helt slut...dom ligger i sina korgar i hallen just nu..dom lyfter inte ens huvudena när jag går förbi..haha..dom är åxo måndags trötta..dom brukar inte vara så sega & trötta..men usch vad trött jag är..helt sjukt !

skulle behöva tömma diskmaskinen..orkade inte igår..samt vika in den torra tvätten i skåpet...men jag orkar verkligen inte..jag kanske orkar göra det senare idag....kommer inge bra på tv heller som man kan slö titta på...nej jag ska ta och lägga mig rak lång i soffan och vila...orkar knappt skriva...

/

Uppdatering:

nu har jag precis ätit..vart över mat från igår så det var ju perfekt =)
min fina älskling sover fortfarande..få se när han vaknar till liv :)
är lika trött fortfarande..hundarna är åxo sega och trötta fortfarande hehe..men när älskling vaknat och så..så sen ska vi gå en lång promenad med hundarna...varje sig man orkar eller inte...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0