vem vinner?

God kväll !!!!

på dan var jag såå seg..låg och sov/vila med kita i sängen i en timme =)
orkade verkligen ingenting..älskling behandla våran skinn soffa med två medel..som man ska göra några gånger per år !
sen duscha jag så for vi till fagersta...åkte först å käka mat...vi tog kebab med mos..hur gott som helst!!!
sen handla vi en massa mat....sen for vi hem...packa upp all mat...efter ett tag fick jag en ryck och

* bärde ut alla mattor
* skaka mattorna och hängade upp dom ute på vädring..
* dammsög över allt
* skurade över allt..
*hängde upp tvätten...
* bort med lakanen från sängen..
* starta en maskin med sängkläderna...
* plockat och grejat !!

Ja listan kan göras längre men orka haha... väntar på att maskinen ska bli klar så ska jag lägga i lakanet i torktummlaren för den ska jag lägga i sängen när den är torr..samt lägga dit nya frächa påslakan!

tänt en massa myspys värmeljus..nu sitter vi och äter vanilj glass med massa goda bär =)
nu börjar finalen av melodifestivalen....inte så insatt i det men vi ska kika lite ialf...sen blir det film !!!!

och ev bastu senare i kväll/natt haha =)

Hörs senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0