vadå bada bastu ????

Huumm jag posta en inlägg för en timme sen men det hade inte dykt upp ?...aja jag posta om den så nu syns den...
nu har vi bastat...är helt galet varm ....vi slängde på galet mycket så man nästan storkna haha...men skönt att svettas ut =)
sitter just nu med bara trosor & t-shirt för jag är såå varm än....
raka mig åxo...nu är man en människa igen haha..

kom o tänka på när "svennar" säger bada bastu....vadå bada bastu? man badar för fan inte i en bastu..vem fan har kommit på just : bada bastu...har aldrig sagt så och kommer aldrig säga så ! tur att man är finne o inte säger så haha =)

man börjar bli lite hungrig...få se vad man ska laga idag....

Hörs senare igen !

Nu krånglar det igen när jag ska publicera det ! hoppas det inte kommer två likadana inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0