uppe med tuppen

Godmorgon tisdag ! här är man redan vaken =)

alarmet ringde vid 06:45..klev upp...messa mamma att jag var vaken...älskling var uppe fortfarande..så vi växla några ord sen så gick han och la sig och jag gick o duscha..sen klädde ja på mig..fixa fejan och föna håret..o fixa frillan...
hundarna ligger o sussar med älskling =)

men fan vilket underbart väder vi får idag..blåser ingenting o solen skiner som bara den redan..(07:25) kommer bli en härlig dag....

happs jag ska till läkarstation med fastande mage..så jag får inte äta nått innan..har ju tid 08:30...gahh jag som alltid är så morgon hungrig haha..börjar kurra nu rätt rejält..men när mamma kommit när jag är klar där så ska vi förbi affärn o köpa en macka..annars dör ja :)

Ha en underbar dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0