tvättar..

Hej !!

var tvungen att starta en maskin med tvätt för ett tag sen..den är snart klar..så ska jag hänga upp det..och starta en maskin med bara vita kläder som "måste" tvättas separat...eller det blir bäst så om man vill behålla kläderna vita haha.. =)
älskling är ute och går med hundarna på en promenad..han har vart borta ett bra tag nu..jag sa åt han att ta inte i för mycket nu så du inte orkar gå hem igen haha...men han kommer väl strax...skulle behövas dammsugas och skuras..men jag orkar verkligen inte..fast man är sjuk så måste man göra grejer hemma..annars står allt stilla..tex tömma diskmaskin/fylla på diskmaskin..tvätta osv osv..karln min gör ju inte nått sånt heller haha..så därför får man offra sig fast man är sjuk...

när män är sjuka så blir dom alltid nästan sängliggandes i fosterställning o gnäller och stönar...men när vi kvinnor blir sjuka ja så har man inte tid att ligga i sängen..nepps för hemsysslorna ska göras..för annars blir hemmet lidande...haha visst är det sant ? fast mannen & kvinnan är lika sjuka så blir mannen alltid "värre"...dom tål inte lika mycket som vi kvinnor..haha det är fan sant!

nu kom älskling hem precis med hundarna =)

Nej vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0