Trevlig dag !

God kväll !! sorry för dålig uppdatering..

vid 14 tiden åkte jag och älskling upp till mormor & morfar..mamma & pappa, var redan där..och tommy å theo =)
marrku var där med..(mormors bror) och min gudfar =)
satt o snacka..mamma och pappa köpte honom en digital fotoram...som var från oss alla..han vart super glad..för jag & älskling köpte en sån till mamma i julklapp o han vart så fachinerad av den :) så nu fick han en.vi la in en massa bilder åt han..på mammas & pappas hundar o mina pållar osv osv..:)
sen kom jari & patricia och sabine och paulina..

senare kom susanna & jossan dit..o anna och nova....
så då var det dax för smörgåstårta..efter det kaffe & tårta och sånt gott ;) hihih...

det var trevligt med allt folk... mamma & pappa och jossan,susanna drog vid halv fem tiden hem..ja & älskling satt kvar ett tag till..vi drog hem vid 17:30..

väl hemma så bytte vi kläder och gick ut och gick en låång promenad med hundarna ! det var skönt!!!

nu sitter jag o kikar på melodifestivalen....älskling sitter och nördar sig vid sin dator men ska komma strax o kika =)
eller nej nu ska han visst laga mat..jag åt för en liten stund sen..åt det som vart kvar från igår..potatis och fläskfile i den döö goda såsen..älskling ville göra nått annat så jag käka det..å nu ska han göra nått till sig :)

tommy var förbi hit en sväng för en stund sen..låna några öl av kristoffer =) han hade inga hemma...=)

skriver lite senare igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0