städat igen !

Hej !! igår dammsög jag hela huset på kvällen..eftersom älskling raka av sig håret på skallen (växer som ogräs) så dammsög jag upp håret o sen så dammsög jag hela huset på en gång..nyss så dammsög jag o skura..det syntes inte ens att jag dammsög igår...hundarna drar in så mycket...men nu jävlar är det rent för stunden ialf =) älskling var ute o cykla med hundarna under tiden..när dom kommer in igen så skita hundarna ner golvet suuuuck ! bara å ta fram moppen igen o skura..

nu åkte babe o handla lite..bla ajax trasor...(såna man torkar bord o så med)..hatar vanliga trasor..värsta bacill bomben ju! o allämnt äckliga..uääkk...

så ska vi käka mat....börjar bli hungrig....:)

tänt en massa ljus redan....mysmys.....

imorn kommer mamma & susanna in hit till skbg..för susanna ska till tandläkarn på en vanlig undersökning.så då åker ja med dom sen hem till mams..susanna har tid vid 10:00...
o karro kommer vid 11:00....


idag är det desperate !!! woohow..missa fan förra avsnittet :( för för en vecka sedan satt vi på akuten ett antal timmar!

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0