sommartid !

God morgon söndag !

igår orkade jag inte blogga mer...var helt slut...vi kollade på film på kvällen...yesman...den var bra =) ska ta med den till syster susanna nu när jag ska hem till mamma..å sen ville tommy (min storebror) se den med :)
å vi har 2 filmer till på lager som vi ska se nån dag..(nya filmer)...härligt ! tror det var två till..eller kanske en..äh jag vet inte ;)

alarmet ringde vid 08:45..upp o klädde på mig..ut med hundarna...när dom gjort sitt så hem igen..gav dom mat....duschade,klädde på mig..föna håret..fixa frillan & fejan :)

nu sitter jag här..ska ta 10:25 bussen...älskling ligger o sussar just nu...nu är det ju sommartid ! jag ställde om min mob igår kväll annars skulle jag missat bussen ju =) för på natten ändrades klockan en timme framåt...vi förlorar en timme ju...hmm..

nä ska ringa mami nu !

Men ha en bra söndag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0