SOL !!!!!!!!

God morgon !!

Fyfan idag är jag glad...för det är sol...jätte varmt och skönt ute när jag var ut med hundarna för en stund sen!!!! solen var efterlängtad!!!
idag blir det en bra dag känner jag på mig..tänk vad sol kan göra!!!

vaknade ialf vid 10 tiden..det var såå ljust i sovrummet fast vi har persienner..men vi lär köpa svarta rullgardiner..eller för älsklings skull...eftersom han jobbar natt. och kommer hem 06:00 på mornarna!..så om det är så här ljust så kan han nog inte sova många timmar..eller om han kan somna över huvudtaget ?

idag har ÄLSKLING namnsdag !! grattis babe :)

idag far vi hem till mamma & pappa...ska fixa o greja i stallet o hundarna ska med och busa runt :)

skriver senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0