Puppisar !

God kväll !!!

22:50


Älskling har precis åkt till jobbet...prata med mamma precis..och lillu har fått 3 puppisar hitills =) men det kommer mer..har ringt mamma hela kvällen och kollat hur läget är :) Mamma är en duktig barnmorska :) hihi!
sa till henne nyss att jag ringer henne innan jag lägger mig...vilket inte bli än på ett tag..så får vi se om det kommit fler puppisar! typiskt att hon skulle föda så här sent..men det är bra vanligt..dom brukar vilja göra det på kvällen/natten för det är lugnast då..samma med hästar och andra djur..

Nä skriver imorn när jag vaknat ! ska sooova ut imorn =) häärligt ! men imorn får ni läsa om hur många puppisar det vart för lillu !

Natti natti bibbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0