onsdag 18/3

God morgon..eller god dag snarare =)

Vaknade flera gånger imorse..upp o pinka å sen var det så ljust så jag trodde inte att jag skulle kunna somna om..men det gjorde jag..vaknade till slut vid 11:15...härligt värre =) upp och duscha..klädde på mig..föna håret osv..käka frukost..sen ringde pappa att han skulle komma förbi..så jag koppla hundarna och vänta på han utanför.. han kom förbi hundarna vart så glada så :) sen gick jag en promis med dom när han åkt iväg ! han gav oss en nyare brödrost och sån där man gör egen mos med..perfa ! för våran brödrost hoppar inte alltid upp som den ska haha...sen är den väl 100 år...så idag kanske man ska testa att göra eget mos..blir så mkt godare..ialf mormors fyfan vad den är god..kristoffer älskar den med =) en sommar när vi var husvakt när dom var iväg till finland så hade hon gjort bla mos till oss...satan i gatan vad den var GOD !!! världens bästa mos !

ah strålande sol ute..varmt som bara den ute..fyfan vad hääärligt !! vart glad direkt när jag klev upp...
ska STOR STÄDA idag..ut med mattorna och dammsuga o skura..dörrarna får stå öpnna idag medans jag städar..så härligt med vår luft =)

men ska vänta lite till med att börja städa..tänk om jag väcker älskling ! det vill jag inte..så jag ska nu ut med mattorna på vädring ialf..å starta tvättmaskin ! å tömma diskmaskin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0