Morfar !

God dag !!

Vaknade vid 10 tiden..men låg kvar och drog mej till 10:30..sen klev jag upp å klädde på mig..ut med hundarna,när dom gjort sitt så gick vi hem..gav dom mat...käkade frukost..sen duschade jag...o fixa fejan och föna håret osv osv...sen klev älskling upp...

nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan slänga in kläder i torktummlaren och resten ska hängas upp...för måste tummla vissa kläder..för dom ska jag ha när vi ska åka upp till mormor&morfar...vi ska fira moffa =)
han fyllde år igår..men ska firas idag av alla...så kring 14:30 ska vi dit..mamma & pappa ska skjusa susanna o jossan till kolsva för vid 14:00 ska jossan & susanna på nån föreställning..den där buktalaren kommer dit..så det ska dom se =)
den där apa och tjejen..
sen när mamma & pappa lämnat dom så åker dom hit till skbg..så mamma skulle ringa mig då..så då åker jag & babe upp dit sammtidigt....

ja så ser våran dag ut hitills :)

ha en bra dag ½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0