monstret...

God kväll...

tog ju 10:25 bussen hem till mams imorse....vi åkte till köping på en gång..handla modersmjölkersättning ( hund) för en av lillus bebis är så liten o äter dåligt..så vi får spruta in "mjölk" till den flera gånger per dag..har gjort det flera gånger idag.å mamma ska göra det innan hon lägger sig..han är så liten och söt..lilla pojken <3

sen har ja mockat o fixat hö påsar osv osv ! suttit ute med mamma i solen..underbart med soool !!!!har ju vart skit fint väder idag...nice nice! gått flera promenader med hugo & wilmis..så har dom vart ute med mej flera timmar i solen =)

älskling kom på em hem till mams..så ja & babe for till köping.. älskling besökte volvo,och systembolaget ..sen handla vi på willys vart en stoor handling =) ! sen till donkan så klart heh =) sen hem !
hundarna vart så som vanligt yber glada när vi kom hem..mina bebisar <3

är helt galet trött...helt sjukt trött..fattar inte att jag kan vara så trött....

jag och älskling sitter o tittar på tv nu ! vid 21:00 ska vi se på monstret - josef fritzl ....


ne nu ska jag lägga mej ner i soffan å kika på tv ! har så ont i ryggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0