min lilla pojke är död...

God morgon !

alarmet skulle ringa vid 08:45 imorse..men vaknade vid 08:00 utav att jag var jätte kissnödig men somna om..vaknade vid halv igen..då klev jag upp för blåsan höll på att gå sönder hahaha =)

klädde på mig..ut med hundarna på en gång..när dom gjort sitt så gick vi hem igen..gav dom mat..
duschade..klädde på mig..fixa fejan...föna håret å fixa frillan..mamma messa mig då o skrev :pojkvalpen är död.ring när du är vaken..ringde henne på en gång ! ja sent igår kväll så hade mamma matat den...sen imorse fixa hon iordning "mjölken" å skulle ge den..men den var död..lilla pluttan:( men den var ju livlös när den kom till världen men mamma fick fart på den..så det kanske skulle ha varit meningen att den skulle ha vart död? den hade nån defekt..eftersom den inte dia själv..å den verkade annorlunda..men vi gav inte upp hoppet för det...känns jobbigt faktiskt..fast den var bara drygt en vecka gammal..men ändå..känns trist som tusan...min lilla pojke ju ! fastna för den...men det här hade sin mening...eftersom den hade nån deffekt...pluttan <3

Ringde tommy nyss o fråga när dom kommer förbi o hämtar mig..å dom kommer vid 11 tiden...så jag skulle ha kunnat sovit längre..typiskt ! eftersom han sa 10-11 igår..hm jaja :)

det snöar ute...kommit bra mycket snö...äckel äckel snö....men kolla på vädret på nätet å det ska INTE snöa !  men nu snöar det lite mindre än imorse..så det kanske slutar snart..hoppas verkligen det..vill inte ha mer äckel snö!


Älskling ligger o sussar så sött just nu..får se när han behagar att kliva upp....

Ha en bra lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0