mätt i magen !

Hej !

Vi åkte hem till mamma & pappa på dan..dom satt ute i solen och drack kaffe när vi kom =)
börja mocka & fixa på en gång..hundarna lunka runt ute så länge...när jag var klar med allt så satt vi ute en stund..sen käka jag och älskling...sen efter ett tag drog vi hem...

är helt slut....så vi ska kolla på en film alldeles strax...en rysare =) måste se den tillsammans med älskling..vågar inte titta på såna filmer själv hahah..om det hade vart en komedi eller så kunde ja kikat på den när babe drar till jobbet vid 21...men nu måste vi se den innan han ska jobba hehe...

vi käkade mat nyss..vart spagetti med köttfärssås..gott gott !!

Imorn ska jag upp i tid..för jag ska ringa ett viktigt samtal...

Nä nu blir det film !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0