massa bilder !!!!

Hej !!! Gud vilken underbar dag! solen skiner fortfarande..åhh vad glad jag blir =)
mamma kom vid 09:30 o hämta mig..handla ju o sen for vi hem till mams & paps..satt inne en stund sen kom tommy med Nova & Theodor..lekte massa med dom..sötisarna ! sen gick vi alla ut..tommy & pappa greja med bilen ute o så...
ja och nova gick till stallet och mocka och fixa =) medans mamma var med theo ute...theo satt i vagnen och titta på allt och alla =)

vi var ute flera timmar..sen in o käka..mata theo...sen efter ett tag for vi ut igen...så vi har vart ute precis hela hela dan,,hundarna med =) känns att man vart ute hela dagen..kinderna är helt överhettade & varma och röda..så solen tar verkligen nu...underbart !!!
sen efter 16;00 så for jag med tommy & barnen hem....han skjusa hem mig...
tog bilder på theo & nova idag...sen lägger jag in bilder på älskling & hundarna som jag tog igår eller iförrgår minns inte =) samt en fin grav bild från prinsessans grav när vi var där sist ! <3

( Alla bilder är klickbara )
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0