Jaaaa =)

God kväll !!!! Vart en låång dag hemma hos mor & far idag igen :)
åkte ju 10:25 bussen hem till dom...paps hämta mig vid busshålls platsen....
satt inne och snacka shit..låg på golvet o lekte med yngwe & lillu & fuij =) haha..mammas tok hundar =)
sen vid ett var det mat....sen satt jag ännu mer o snacka shit med dom :P hehe...
sen till slut fick jag ut..mockade boxarna å lösdriften..fixa hö osv osv...var ut med wilma & hugo....

sen vid 16:30 kom älskling dit..han fixade en grej på mammas dator å så....vi satt där till 18:30..sen for vi hemåt...upp till tommy med en grej som mamma skicka med...o efter det for vi till affärn...och till slut hem :)
hundarna var super glada när "mamma" kom hem hehe :) mina bebisar !!!

Anna messa mig tidigare ikväll att hon och issa kommer imorgon vid 12:00...för issa skulle iväg sen..därför kommer dom så tidigt =) eller ja tidigt å tidigt men ahh :)
men det ska bli såå fruktansvärt kul att träffa dom ! äntligen var så länge sen sist..vi har mycket att ta igen haha..

Nää skriver senare igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0