gud vilken lång kväll =)

Hej !

Herregud vilken lång kväll..puhh..vi kom hem alldeles nyss...
vi åkte vid 18 tiden till fagersta..upp till jessica..strök köks gardinerna åt henne..och så la älskling upp gardin stången i köket..o ja hängde upp gardinerna..men i vardagsrummet måste man borra hål..så det får pappa fixa när dom hälsar på henne..så skulle älskling fixa internet till henne..men så vart det knas med allt o vi drog..handla på stor konsum :)
sen käka vi på ett ställe..vart kebab med mos till mig..å babe tog en pizza..men så hade mamma pratat med jessica å det löste sig (orkar inte dra hela historien) så vi åkte upp till henne igen ! så fixade han internet till henne..men vad det tog tid..det strula massor..men babe är ju bäst på sånt så nu har hon internet =) älskling är helt klart bäst hihi :)
så jag satt och kika på medium hos henne som började 21:00...och vi kom hem precis..puuhh !

och strax ska älskling åka o jobba....o jag ska lägga mig strax ! hundarna ska bara pinka på gårn först sen ska vi sussa..

ska upp vid 08:45 imorn..(mamma ring mig 09:00 om jag inte messat dig)
tar 10:25 bussen hem till mamma..vi ska handla lite och så hem till mams..ska göra mitt osv sen tar jag en buss hem !

Puuhh helt slut efter allt skrivande :)

bloggar imorn när jag vaknat !!!

Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0