Godmorgon torsdag..

God morgon !!

Hade alarmet på 09:45..men vaknade vid 09:35 =) så jag klev upp då..trött som en apa..fyfan vad trött jag var...trodde det var mitt i natten..helt galet trött..tog ett tag för mig att somna igår..la mig vid 00:00..så jag kanske somna vid 01:00...
ja nu har jag piggnat till lite ialf...kallt som satan ute..varför ska det bli massa minus grader ? så snön stannar eller...gaahh vill inte !!!!!!!! men kollade precis på vädret på nätet och nu ska det bli "milt" igen...hoppas fan på det !!!

ska strax ut o gå en lång promenad med hundarna !!!! i kalla vinterlandet typ : ) haha...

sen ska jag väcka älskling vid 12:30...för 13:30 ska vi fara iväg...

Nää jag bloggar lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0