Godmorgon tisdag..

Ja det är tisdag och det innebär desperate ikväll =) wohow en bra kväll =) hehe!

somna rätt så snabbt igår kväll..la mig vid 23 tiden...vaknade till en gång under natten och var pink nödig =)
sen vaknade jag när älskling kom hem & gick o pinka igen =)..men somna om rätt snabbt sen..
alarmet ringde vid 07:30...upp o på med kläderna..messa mamma att jag var vaken..
fixa håret osv...käkade frulle...orkade inte duscha imorse..eftersom jag duscha igår kväll så var håret ok imorse hehe...
prata precis med mami..jossan är hemma från skolan idag..hon har haft ont i magen till o från flera dagar..å här om dan så sov hon bort hela dan ( det händer aldrig annars) så mamma ska se hur det är idag...så ringer hon idag eller imorn till läkarstation...inte är det magsjuka för då skulle hon ju spytt..men det har hon inte gjort...ah det visar sig
sen sa josefin att när hon sitter o står så gör det ont i magen..men om hon sitter i tex i bilen eller soffan så gör det inte ont när hon kan luta sig bakåt...mysko det där !!!

vi prata om det kanske är blindtarmen...jag har ju haft en brusten blindtarm som är nu bort opererad så klart !
ah vi får se ..hoppas inte det är det..vet ju själv hur det känns osv...!

idag är det SOL men det blåser kraftigt....men är bara glad att det är sol =)
var ut med hundarna nyss på en promenad..å det blåste kallt !

så mamma & josefin är här kring 09:00..så ska vi tanka bilen sen till v-ås !

Men ha en bra dag !

(men jävla idiot blogg.se...nu krånglar det igen när jag ska publicera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0