Godmorgon söndag !

God dag kanske =)

vilken drygt natt...känns som om jag sprungit på toa hela natten....vaknade vid 10 tiden först...var jätte kissnödig men var såå trött...orkade verkligen inte gå upp..låg kvar till 10:45 sen gick jag upp för min blåsa höll på att sprängas!
på med kläderna o pinka =) sen ut med hundarna..när dom gjort sitt så hem igen..gav dom mat..käkade frukost...sen duscha ja..nu sitter jag här..älskling sover fortfarande..han låg nästan på mig hela natten känndes det som..haha..fast vi har en stooor säng..fick säga flera gånger att kan du akta dig lite för jag håller på att ramla ur sängen haha....

prata med mami för en stund sen åxo....vi ska dit på eftermiddan..mamma ska skjusa iväg papi på em till köping..för pappa ska åka med nån gubbe till kalmar som åxo ska jobba där...

måste fylla på mitt busskort åxo..har inga resor kvar...

Nä ska kika runt lite nu på nätet !

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lindséy

haha tack söt du är! :) tyckt ed den blev finare nu än innan va? :)

2009-03-22 @ 12:07:18
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0