Godmorgon måndag 23/3

Godmorgon !

Fan vilket skit väder...snö,snö och åter snö...ja inte blir man på glatt humör när man tittar ut...
hade skit svårt att somna igår kväll...vet inte varför...känns som om jag vaknat till hela natten.....
vaknade ialf vid 07:45 när alarmet ringde..messa mamma att jag var vaken o att jag ringder henne sen..
tog med kläderna o gick och duscha...fixa mig..föna håret och så klädde jag på mig så klart :)
käka frukost....hundarna hade gjort sitt imorse när älskling var ut med dom..så innan jag ska till bussen så ska dom få kissa på gårn...

det är säkert jätte slaskigt ute..urk! hatar snö..men det vet ni väl vi det här laget ? haha...

bussen går 09:25......

Nä jag kanske uppdaterar hos mami..få se om jag orkar/hinner...

annars hörs vi när jag är hemma....

Ha en bra måndag !


jävla cp blogg.se nu krånglar det igen när jag ska publicera ! suuuck! vilken härlig måndag tralala !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0