Godmorgon fredag !

Godmorgon ! idag är det fredag...

alarmet ringde vid 07:45..men vaknade vid 07:40 eller först före det med för jag var så kissnödig men somna om och vaknade vid tjugo i åtta...då höll min blåsa på att sprängas haha..så jag klev upp..stängde av alarmet så den inte skulle ringa sen heh =)
upp o duscha..klädde på mig,,föna håret..fixa fejan & håret...käkade frukost..ut med hundarna på en sväng..
o prata med mami nyss men hon var upptagen så jag ska ringa henne strax igen...

dom håller på som tusan med traktorer m.m här utanför oss..eller vi vägen...grävt värsta gropen i asfalten..vi fick en lapp igår i brevlådan att dom skulle stänga av vattnet mellan en viss tid pga av vattenläcka vid 6:an...o vi är ju 9:an =)
så dom grejar fortfarande...härligt när dom börjar tidigt på morgonen när man hör dom skrapa med skopan å tuta å greja..haha..men men..älskling somnar ialf..bra det för det låter ju inte lite av dom haha...

ska ta 09:25 bussen hem till mamma ! vi ska åka till köping på en gång när jag kommer dit...handla o så!

Nä men ha en bra dag !

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0