God morgon onsdag

God morgon ! Idag är det onsdag vilket innebär greys anatomy =) Älskar ;)
vaknade till när älskling kom hem från jobbet imorse efter 06:00...sen var jag såå kissnödig och hungrig haha..vilken kombination....gick och pinka sen la jag mig...tänkte fan gå upp och käka..var verkligen döö hungrig..men somna om till slut..vaknade vid 10 tiden..då klev jag upp..käkat frukost och snackat med mamma  en sväng i tele...
har så förbannat ont i visdomstanden..gör så jävla ont..det gör ont konstant !svullet som satan....
hoppas att det går över snart..har haft nu så här i 2 dagar...det är inte speciellt roligt...bara jag sväljer så gör det ont där för det är så svullet...

vart ingen sol idag men ingen regn eller snö..så jag är glad för det !men nu är det galet halt över allt..igår regna det ju..så hmm...lagom blött & jävligt ute....men men jag ska inte klaga..bättre än äckel snö...!!!!!!

ja dagen planer ?

ska ut och gå en lång promenad med kita & shira om ett tag....
sen ska jag duscha...och fixa mig..

och när älskling vaknat till liv..och gjort sitt så åker vi hem till mams..och sen hämtar vi hö till pållarna...

ja så ser det ut för tillfället =)

bloggar sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0