galet trött...

Hej !

Nu har jag precis kikat klart på greys.åh vad spännade vill se mer och mer =) längtar tills nästa onsdag :)
missa ju desperate igår..så jag ska se på reprisen på söndag...måste komma ihåg det !!!!

älskling sover här på soffan..sötisen :) han börjar ju om en timma...få se när han vaknar annars ska jag väcka han snart...vet ej om han gjort mackor till jobbet osv..för han åker ju efter halv...

är skiiit trött...ska lägga mig när babe far...ingen ide att jag lägger mig nu kommer ändå inte somna på en gång..så jag ska tvinga mig lite till :)

upp vid 08:45....duscha å göra det vanliga som jag brukar hehe..sen tar ja10:25 bussen hem till mams !

Nä jag bloggar imorn när jag vaknat o så..

Ha en bra kväll...

god natt sibbe <3 du är så älskad och saknad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0