Fredag...

God dag !

Pratade med mamma sista gången igår vid 23:30...prata med henne nu imorse när jag vaknat och det kom 6 friska och fina puppisar =) trodde inte det skulle blir så många..eller ja många o många..för lillu är det många för hon är inte en stor hund..utan "liten" ....men allt hade gått kanon bra..mamma var en bra barnmorska ;) hehe...

Vaknade vid 10 tiden..kissnödig som fan..är det inte typiskt ? trött som en as klev jag upp...tänkte det är ingen ide att lägga sig igen..för jag var så hungrig åxo haha..så jag duscha och klädde på mig..föna håret och greja...käka frulle...
lät hundarna kissa på gårn..för dom hade gjort sitt imorse =)

o nu sitter jag här..mamma & pappa ska åka upp till tommy & anna o barnen idag..för tommy & anna ska iväg o kommer hem på kvällen så mamma & pappa ska vara barnvakt åt theodor och nova..så jag och älskling och hundarna traskar upp dit sen...för att busa med barnen lite...blir en lång promenad när vi ska dit..så vi tar med hundarna!

undra när jag ska väcka älskling..han sa till mig igår att jag skulle väcka han vid 12...tror jag..haha..äh jag väcker han efter 12 så visar det sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0