fan för snön !

God kväll !

Vi åkte ju hem till mams..tog med hundarna..väl framme så gav jag pållarna lite hö..sen gick vi in...tog med en kasse med kläder som jag inte använder..som bara legat i skåpet å dammat :) såna kläder som jag aldrig komma använda..inte för att dom är fula eller så..men med vissa kläder är det så...
sen en hel påse med strumpor å så..haha..o ändå har jag galet mycket strumpor =)
mamma & dom behöver alltid strumpor =) försvinner alltid....så det var ju bra att jag kom med en hel kasse =)
sen kom mamma hem...hon lämnade ju papi till köping...satt o snacka nån timma..kika på puppisarna ochså..herregud vilka små liv =)

sen gick ja å älskling o jossan och kita & shira..medans jag mockade o fixa hö osv osv..så härja jossan & älskling runt =) hundarna lunka runt i hagen o stallet....
gav pållarna kraft åxo...sen in med kita & shira..rasta wilmis & hugo....

och sen när dom var klara så fick dom gå in igen...gav hästarna hö..så tog vi kita & shira o for hemåt...

väl hemma så fick hundarna kvälls mat...så laga vi mat till oss..eller vi värme upp moset från igår..o stekte korv =)
hur gott som helst..fan vad vi ska göra mos nu hehe..galet gott !!!!!

imorn ska jag ta en buss på morgonen hem till mams...sen tar jag en buss hem igen på em....

Nä ska ringa mami nu!

Hörs om en stund igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0