Desperate !

God morgon....

alarmet ringde vid 08:45...upp o messa mamma att jag var vaken..sen duscha jag....klädde på mig..fönade håret och grejade...sen frulle....och till sist ut med hundarna en sväng...o nu sitter jag här..prata med mamma nyss...ena guldfisken är död..dog igår eller idag..stackare..började nästan grina när jag hörde det hahah..att den andra guldfisken sörjer den andra..å är brevid den typ..usch stackare..tur att han/hon får fler vänner idag...

ska ta 10:25 bussen hem till mamma..är där 10:43...sen när jossan slutar skolan vid halv två så åker vi och shoppar fiskar..så vi får se vilket buss jag tar hem sen...det visar sig...

Nää nu ska jag fixa mig lite och så..men ha en bra tisdag !

Idag är det äntligen premiär för desperate !!! Åhhh =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0