bastat mitt i natten !

God dag !!!

Vi la oss vid 01:00 igår..sen vet jag inte när vi somna:)
vi bastade och när vi var klara så var klockan 00:00 =) haha...

vaknade ialf vid 10:55...klev upp och klädde på mig..ut med hundarna på en gång..(vi rasta dom precis innan vi la oss så då har dom inte sån panik ut på morgonen,så då kan man sova ut..perfekt )

sen när dom var klara med sitt ute så in o ge dom mat..käkade frulle..väckte älskling..så han inte sover bort hela dagen..så han klev upp...

startade en maskin för en stund sen med älsklings arbetskläder...när det är klart så ska det hängas upp..sen starta en till maskin..idag ska jag även dammsuga och skura och byta lakan o så ! riktigt städ dag =)

men vi ska åka å handla mat idag..blir väl fagersta...

Skriver sen igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0