barnvakt åt theo !

God kväll !!

tommy (min storebror) ringde tidigare idag o fråga kristoffer om han kunde skjusa han till mams..för det är nå "fel" på tommys bil o han ska låna en av mamis bilar...så kristoffer skjusa dit han..o jag var uppe hos tommy så länge o var barnvakt åt theodor..för anna & nova var ej hemma..så vi busade under tiden.mata han åxo =)
hade med kita upp åxo...kita älskar barn...å theo var glad av att se kita hehe =)
sen stanna vi en stund när dom kommit...å då kom anna & nova hem..nova vart super glad när vi var där..å vart mega glad av att se kita =) hennes bästis typ haha....

är så sjukt trött...fast jag inte gjort nått spec idag...försökt och slappat..men det går inte...haha...har svårt att varva ner på dan...då ska det hållas igång...ja sån är jag...

älskling är ute vid garaget och grejar :) själv sitter jag o glor på tv...

Nä jag bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0