älskar vår !

Ja nu får vi hoppas på att det är vår..känns som det !!

Nu har jag gjort detta :

* startat tvättmaskin med våra stickade momormor tofflor...haha låter lite knasigt men kan inte förklara dom bättre =)
alltså det är min mormor som stickat dom till oss =) skit varma och sköna !
* skakat mattorna
* lagt ut mattorna på vädring..
* dammsugit över allt
* skurat över allt
* dammtorkat över allt
* plockat ur diskmaskin
* plockat o donat...
* hängt upp våra stickade mormor tofflor ute =)
* + massa mer !!

Puhh nu är jag klar ! men mattorna ska få hänga ute några timmar till....
vardagsrumms dörren står vidöppen..och ytterdörren...luktar så härligt när fräch vår luft kommer in..

nu ska jag faktiskt måla mina naglar ! börjar försvinna lite färg =)

och älskling vaknade inte fast jag härja runt här å städa..men jag städa inte sovrummet..då skulle han blivit vrång haha !

sen senare när han vaknat o så..så ska vi gå en låång promenad med hundarna i det här vackra vädret !

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0